Glasgow.

5 juli 2019 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Laatste dag in Glasgow, morgen vertrekken we naar West Highlands en het eiland Skye .  Vandaag het Riverside Museum bezocht met oude en antieke vervoermiddelen.  Ook het prachtige Tall Ship  Glenlee bezocht. We hebben er werkelijk uren rond gewandeld. Daarna iets gaan eten en naar  Kelvin grove art gallery gelopen. Hier is de hele Schotse geschiedenis tentoongesteld en prachtige schilderijen van bekende schilders ( Rembrandt,  Dali,  Monet en andere. Veel kunst uit de hele wereld. Met de bus terug naar ons hotel. Even uitrusten. Fijne tijd gehad in Glasgow er is nog veel wat we niet gezien hebben. Misschien een andere keer.  Schotten zijn aardige mensen en zijn vol belangstelling van ,wie je bent, waar je vandaan komt en wat je nog gaan doen. Wat heel vreemd is, er bestaan hier geen zebrapaden, wel overal stoplichten. Maar niemand houd daar rekening mee, iedere doet maar wat. Je bent blij al je heel de overkant haalt.🚑🚑🚓🚓.

Ultimo giorno a Glasgow, domani partiamo per le West Highlands e l'isola Skye.  In mattinata abbiamo visitato il River site,  museo di trasporti , e il veliero Glenlee . Il pomeriggio lo abbiamo passato al Museo Kelvingrove. Questo bellissimo museo ospita mostre d 'arte moderne e antiche, storia scozzese, egiziana e romana. E anche una galleria di quadri di pittori famosi.  Di tutto di più . Chiusa la giornata con una ottimo cena. Adesso a nanna, perché la sveglia suona presto.

1. Carla Pitters:
    Ziet er goed uit
  2. Thea.:
    6 juli 2019
    Heel mooi en veel te zien geweldig.Geniet van jullie volgende trip.groetjes.
  3. Nel:
    Wederom mooie foto's. Je kunt altijd nog fotograve worden. Groetjes voor Britta