Skye

8 juli 2019 - Kyle of Lochalsh, Verenigd Koninkrijk

Vandaag om 9 uur stond ons busje voor de deur, voor een eiland tour. Wat zal ik hier over zeggen? Ik weet het niet. Erwas zoveel te zien en zo veel indrukken, dat de foto's spreken voor ons. Wel kan ik iedereen aanraden om Schotland te bezoeken. Wat veel indruk op mij maakte, was boven in de bergen met een fantastisch uitzicht een doedelzak speler aantetreffen. Mooi en ontroerend. Morgen gaan we terug naar het vasteland ( loch Nes) en andere bezienswaardigheden. Morgen avond slapen we dan in Edinburgh. Tot morgen.

Intera giornata dedicata alla scoperta dell'isola. Tante le cose viste, troppe da raccontare. Le foto  parlano da se. Quello che più mi ha colpito e stato il panorama del  Kilt- rock accompagnato dal suono di una cornamusa. Domani continuiamo il nostro tour, direzione Edimburgo.

1. Thea.:
    8 juli 2019
    Ik had nooit over nagedacht om naar Schotland te gaan ,maar het is werkelijk prachtig.Ik word er ook door geraakt.
  2. Nel:
    8 juli 2019
    Ja wat zal ik zeggen. Indrukwekkend en herkenbaar wij zijn er ook geweest. Ook mijn favoriete land eigenlijk heel Brittannië en Ierland.