Eiland Skye.

6 juli 2019 - Kyle of Lochalsh, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend vroeg vertrokken met een luxe Mercedes mini  bus (16 personen) uit Glasgow richting Skye. Onze gids en chauffeur heet Jerry , heel vrolijk, verteld mooie Schotse verhalen en draagt een kilt.  Na een fantastische rit door de West Highlands naar een van mijn grootste wensen, een rit met de Harry Potter trein. Over de rit kan ik maar één ding zeggen, adembenemend. De natuur is zo geweldig mooi, dat je er gewoon stil van wordt ( en dat zegt alles). De reis duurde 2 uur en daarna op de boot gestapt naar het eiland Skye.  Hebben ons gesetteld in een B&B. Schoon en mooi.  Over het weer mogen we niet mopperen, 1 keer een spatje regen. Tot morgen.

Questa mattina siamo partite da Glasgow direzione Skye.  La nostra guida ci chiama Jerry e, da vero Schozzese, indossa il kilt. E anche l'autista del lussuoso mini bus, che ci porta in giro.  Abbiamo attraversato il loch Lomond & the trossach National Park e preso poi lo Jacobite steam train, il treno di Harry Potter. Ultimo tratto in traghetto e siamo arrivate al nostro B&B su Skye.

1. Pam Van de Winkel:
    Net een sprookje!
  2. Nel:
    7 juli 2019
    Ik kan me voorstellen dat je deze reis prachtig vindt. Het is ook zo mooi
  3. George:
    7 juli 2019
    Fantastisch al die oude gebouwen te zien. Ook nog een echte stoomlocomotief. Back to the past! En, nog onder een Schotse kilt gekeken of het echt waar is?
  4. Vera:
    7 juli 2019
    ,,,😂😂. Nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
  5. Thea.:
    8 juli 2019
    Wat een geweldige reis hebben jullie en dan van die mooie foto,s Wat een ervaring Vera je droom is werkelijk geworden prachtig geniet samen nog van een paar mooie dagen.Veel liefs van mij.
  6. George:
    9 juli 2019
    Wat zien jullie in korte tijd veel van Schotland. Een prachtige belevenis. Geniet er vandaag nog volop van en neem al die fantastische indrukken mee in jullie koffers. Fijne dagen nog.
    Liefs 👋😊